Bäää(kis)

Igår var vi ute på GRODAN faktiskt, är inget större fan av reptiler men men....

Svårt att avgöra om de var kul eftersom minnesluckorna är många, kom ihåg att jag tog massa drinkpinnar och petade folk "under bältet" så att säga, blev lite långtråkigt tillslut eftersom stället är så litet och folk var lite svettiga, lyckades dock spetsa min egen cider med lite eget hemifrån.

tappade även bort min partyhatt (som du ser på bild några inlägg nedan) och skulle bli väldigt glad om någon hörde av sig och sa att dom hittat den och var villig att lämna tillbaka den!

 

    Jag idag, inte så fräsch kanske.....


Kommentarer
Postat av: Steenblommgreen

Grodor är amfibier inte reptiler.

2010-02-04 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0