Fundering

Jag gjorde mig en kopp skitvarmt te inatt som jag tyckte var för varmt för att dricka. Så, jag väntade på att det skulle svalna men somnade och glömde dricka upp det. På morgonen smakade jag på teet för och se om det smakade gott, till min stora förvåning va det iskallt. Mycket, mycket kallare än i rummet. Varför blir det så? Att temperaturen inte stannar vid rumstemperaturen utan fortsätter att kallna? Jag menar ett glas vatten blir ju aldrig kallare eller varmare än temperaturen i rummet! Hur fan går det till? Om någon ger mig en vettig förklaring ska jag lotta ut nått från min garderob och ge till den personen! P.S. Faxen är sönder så kommentera här istället. TACK PÅ FÖRHAND!


Kommentarer
Postat av: anna

måste va för att teet är varmt eller nått, haha rolig blogg också :)

2010-01-10 @ 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0