Get Bad

Då var det dags för veckans rengöring, jag ska alltså ta ett söndagsbad.
Till skillnad från de flesta djur gillar jag (vi) att bada och bli fräsch, kanske kan bero på att vi badar i vår egen mjölk vilket är väldigt lyxigt, och även något som kleopatra gjorde för att bevara sin ungdomliga skönhet.

Det är både praktiskt och nyttigt att bada i sin egen mjölk (om man är get alltså, inget för er ammande människo-honor) samt väldigt gott, brukar alltid ta med mig ett sugrör i badet om jag skulle bli törstig.

När jag sedan badat klart sparar vi mjölken och får jättegoda milkshakes till frukost, eller så skickar vi de till en tvålfabrik där de tillverkar tvål gjort på getmjölk.

Ne nu ska jag börja dra i spenorna så att jag kan ta mitt bad snart!

Såhär fin är jag när jag badar:)



   Tvålar gjorda på vår mjölk som finns att beställa på:

www.ameliasoapandherbcompany.com


Kommentarer
Postat av: Alicia

Fina tvålar:)

2010-01-10 @ 19:29:52
Postat av: Alicia

Fina tvålar:)

2010-01-10 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0