Måste måste

Det är en himla massa måsten hela tiden:
1. Skriva på min redovisning
2.städa
3. betala tillbaka min skulder sedan jag var på krogen i fredags
4. banta ca 5 kg
5. uppdatera min garderob sedan 1997

Jag blir jävligt förbannad när jag ser detta, och inte blir det bättre av att de är 25 minusgrader ute så att man fryser klövarna av sig! 

Ne ibland känner man verkligen bara för att strunta i allt som har med ansvar att göra, och kanske bli en..............JUST DET, BLOTTARE! (Kanske lite kallt dock i dessa tider, men till sommaren kanske:)

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

ska det föreställa en pedofilget?

2010-01-12 @ 19:09:31
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0