Päls

Satt och kollade igenom lite vecko-revyrn tidningar och blev väldigt sugen på att raka av mig pälsen och göra en jacka av den, när jag såg hur inne de är med get-päls.
Tror de skulle bli snyggare på mig och mina ben skulle se smalare och sensuellare ut, jag skulle även kunna tona pälsen lite mörkare för att bli mer sexig. Men ja ja de får väl vänta tills jag får pengar den 25:e.

  Här är lite olika allternativ på vad man kan göra med pälsen, VILL HA!<3<3

Måste även Tacka alla våra läsare (ni är ca 30 stycken) för att det har gått så bra för oss dom första typ 4 dagarna, tänkte därför bjuda på en bild på min kära vän från den tiden hon var punkare:

  Sweet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahhaha

2010-01-10 @ 20:48:51
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hej!



Jo precis!!

De är snygga inombords

kram Love

2010-01-10 @ 21:14:07
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: elin

raka av pälsen!

2010-01-10 @ 21:16:39
Postat av: Emma

de där är ju typ jaag!

2010-01-11 @ 00:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0