Svag för doggy

Hej! var ute på stan idag och kolla lite grejer, hitta inte så mycket att köpa så här års när alla är trötta på vinterkläder men det fortfarande är för kallt att ha på sig nått annat:(
Anyway så spanade jag in en hel del snygga hundar, jag är för er som inte vet väldigt svag för hundar och hela deras bad-boy stil.
Tyvär fick jag inte så många blickar tillbaka (kan bero på att jag fortfarande är lite julfet och inte klippt pälsen på så länge) men när jag blir stor ska jag allt rycka upp mig, börja träna lite oftare, och på så sätt skaffa mig han-hund som jag hoppas kommer fria.
Såg en speciellt sexig hund idag som jag faktiskt lyckades smygfota!<3 Har även kollat upp hur våra ungar skulle se ut!

                                                                                  
    MEE +  MIN FRAMTIDA MAN       =   vACKER BLANDNING, VISST:)<3

 

Vill du se hur dina barn kommer se ut? Gå in på denna sida: http://www.makemebabies.com/




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, hur gammal är inte den där hunden?:P

2010-01-11 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0