Upprörd

Min mobil har blivit utsatt för misshandel så skärmen skiftar nu mera i grönt och blått samt helt svart, jag vet inte vem som gjorde detta dåd men om gärningsmannen läser detta så vill jag säga att det var en prima mobil modell 96!
 Glömde för övrigt att säga att jag vaknade upp med 3 stulna shotglas i väskan,
kanske kan lotta ut dom senare.

Något annat jag vill påpeka är att det finns på tok för lite toaletter ute på krogen, så man får helt enkelt köra get-style och pissa på golvet!

       Dags att skrota min prima mobil motorola G50 som jag troget haft sedan 1996!

Kommentarer
Postat av: Emma

ahahhaa fan vad kul att de va precis de du gjorde också! :D

2010-01-10 @ 19:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0